Opinie o Nas
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
Formularz reklamacji

2.Odesłanie produktu

Reklamację możesz dostarczyć do nas jedną z proponowanych metod:

Osobiście do Punktu:
Akces Dance ul. Gościnna 8 30-698 Kraków
Akces Dance ul. Powstańców Wielkopolskich 18a 30-707 Kraków

Reklamowany produkt możesz też odesłać we własnym zakresie na adres
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz kopią paragonu/faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Akces Dance Sp. z.o.o.
ul. Gościnna 8

30-698 Kraków

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 
Zwrot towaru
Akces Dance Sp. z.o.o.
ul. Gościnna 8

30-698 Kraków

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem prosimy o dołączenie paragonu lub numeru faktury.



 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl