Opinie o Nas
Wersje językowe
fx-lang

 

Menu

3

2

-1

0

Nowości

Promocje

[]

FAQ

ZAMÓWIENIE

  • Jaki jest termin realizacji zamówienia?

    Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 4 dni roboczych. Wszystkie zamówienia z naszego sklepu internetowego staramy się wysyłać zaraz po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Ostateczny czas realizacji zamówienia jest zależny od przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy.

    UWAGA! Jeżeli zależy Ci na szybkiej wysyłce, wybierz płatność przez Przelewy24.

  • Czy mogę anulować zamówienie?

    Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możemy je anulować na Twoją prośbę. Skontaktuj się z naszym biurem, wysyłając maila na akces@akces.biz lub zadzwoń do nas (tel. 12 654 91 68 -od poniedziałku do piatku w godz. 8:00 do 16:00).

  • Jak najlepiej dobrać rozmiar butów?

    Przy doborze rozmiaru kieruj się tabelą rozmiarów dostępną przy każdym produkcie. W zależności od rodzaju obuwia rozmiarówki mogą się różnić. Aby jak najlepiej dobrać rozmiar, dopasuj go do długości swojej stopy lub długości wkładki, którą nosisz na co dzień.

 

ZWROTY, WYMIANA I REKLAMACJA

  • Czy mogę zwrócić moje zamówienie?

    Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na zwrot towaru. Upewnij się, że buty są w nienaruszonym stanie (w tym podeszwy): nieużywane, czyste i pozbawione zapachów oraz posiadają oryginalne metki.

  • W jaki sposób mogę dokonać zwrotu?

    Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami. Szczegóły i formularz znajdziesz tutaj.

  • Czy mogę wymienić zamówiony towar na inny?

    Jeśli chcesz wymienić produkt, który został kupiony w sklepie internetowym, zwróć go, a niezależnie od tej transakcji zamów obuwie jeszcze raz w odpowiadającym Ci rozmiarze lub wariancie.

  • Kiedy otrzymam zwrot środków?

    Zwrot środków otrzymasz maksymalnie w ciągu 14 dni od dostarczenia do nas zwracanych produktów. Dokładamy jednak wszelkich starań, aby zwrócić Twoje środki możliwie jak najszybciej. 

  • Ile wynosi gwarancja na obuwie taneczne?

    Obuwie taneczne zakupione w naszym sklepie objęte jest roczną gwarancją. Wyjątek stanowi obuwie baletowe, na które obowiązują 3 miesiące gwarancji.

  • W jaki sposób mogę zareklamować towar?

    Aby zareklamować towar, wypełnij formularz reklamacji i odeślij do nas reklamowany towar. Szczegóły znajdziesz tutaj

  • W jakim czasie moja reklamacja zostanie rozpatrzona?

    Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki.

 

DOSTĘPNOŚĆ PRZEDMIOTU, ZAMÓWIENIA INDYWIDUALNE I NA MIARĘ

  • Jak sprawdzić dostępność przedmiotu w sklepie stacjonarnym?

    Skontaktuj się z nami mailowo na akces@akces.biz lub zadzwoń bezpośrednio do sklepu w godzinach otwarcia.

  • Jak sprawdzić dostępność przedmiotu w sklepie internetowym?

    Jeżeli Twój rozmiar obuwia jest niedostępny, napisz do nas na akces@akces.biz lub zadzwoń do naszego biura (tel. 12 654 91 68- od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00).

  • Jak mogę zamówić niedostępny rozmiar obuwia?

    Wejdź na naszą stronę główną akcesdance.pl i po wybraniu konkretnego modelu z zakładki „Oferta” uzupełnij konfigurator obuwia, wybierając w drugim punkcie potrzebny rozmiar. Możesz też złożyć zamówienie wysyłając do nas maila na akces@akces.biz. Buty na zamówienie są dodatkowo płatne – o szczegółach poinformujemy Cię w odpowiedzi drogą mailową.

  • Jak zamówić buty w innej tęgości niż standardowa G?

    Wejdź na naszą stronę główną akcesdance.pl i po wybraniu konkretnego modelu z zakładki „Oferta” uzupełnij konfigurator obuwia, wybierając w trzecim punkcie tęgość. Możesz też złożyć zamówienie wysyłając do nas maila na akces@akces.biz. Buty na zamówienie są dodatkowo płatne – o szczegółach poinformujemy Cię w odpowiedzi drogą mailową.

  • Jak zamówić buty w innym kolorze, z innym obcasem lub buty na miarę?

    Wejdź na naszą stronę główną akcesdance.pl i po wybraniu konkretnego modelu z zakładki „Oferta” uzupełnij konfigurator obuwia. W odpowiedzi wyślemy Ci niezobowiązującą wycenę. W przypadku jakichkolwiek pytań napisz do nas na akces@akces.biz lub zadzwoń do naszego biura (t.el. 12 654 91 68 - od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00).

 

Nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie?

Napisz email na adres akces@akces.biz zadzwoń do nas na 12 654 90 61.

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium