Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz kopią paragonu/faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Akces Dance Sp. z.o.o.
ul. Gościnna 8

30-698 Kraków

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Akces Dance Sp. z.o.o.
ul. Gościnna 8

30-698 Kraków

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem prosimy o dołączenie paragonu lub faktury.
http://tanecznysklep.pl/doc/odstapienie_od_umowy.pdf

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl